Sunday, January 13, 2013

Začetek

Kakšen začetek nedelje! Pričenjam pisati blog! Moj lasten blog, ki sem ga za sedaj poimenovala "Ajdini zapisi". Občutki so mešani - veselje prepleteno s strahom. Občutki, ko se znajdeš v neki novi situaciji, ki se jo sicer veseliš, vendar ne veš točno v kaj se spuščaš.

Zakaj odločitev za pisanje bloga?
Enostavno, ker si ponovno želim pisati, ker želim svoja mnenja in poglede na svet preliti še na papir in jih deliti z vami. Že kar nekaj časa opazujem in berem druge zapise in sem nad nekaterimi naravnost navdušena. Pri sebi tudi ugotavljam, da je moja kreativnost dobesedno na psu, zato je skrajni čas, da namenim več časa sebi in svojemu duhu. Po letih neustvarjanja (srednji šoli sta me ubili) ponovno čutim tisto notranjo moč, da se nadgradim. 

O čem bom pisala?
Ne bom se omejevala. Sledila bom trenutnemu navdihu!
Si pa želim pisati o zadevah, ljudeh, živalih in trenutkih, ki me impresionirajo. 

Naj bo za prvi zapis dovolj. Sigurno zapisi sledijo :-) 

No comments:

Post a Comment