Wednesday, January 23, 2013

Ne maram pretiranega egoizma

Jai, kakšen dan. Trenutno stanje je naslednje: delam si večerjo - se peče v pečici, zato lahko pišem, pijem dobro slovensko vino in sem kot izžeta cunja za jedilno mizo. Načeloma sem bila danes v službi izredno učinkovita in tudi skoraj vse "grehe" za nazaj sem počistila. Moja dva fanta (sodelavca) sta ta teden v Ljubljani in vam priznam, da ju pogrešam. To je grozno, da lahko sodelavce tako pogrešaš. Je pa res, da z njima preživim več časa kot z mojo družino ter fantom in nista samo sodelavca, sta tudi prijatelja in zaupnika. Bruseljski rami, na kateri se človek lahko vedno upre, ko je hudo. Ja, tak privilegij imata :-)) 

Pa preidimo k bistvu tega dne: ne maram nezdravega egoizma in skrajno netolerantna postajam do poudarjanja "jaz", "jaz", "jaz". Sicer sem si za ta blog rekla, da se bom izogibala politiki in političnim temam, ampak danes ne morem. Prepričana sem namreč, da imamo v Sloveniji že skoraj nevzdržno stanje zaradi velike večine politikov, ki jih je en sam velik "jaz". Krivično bi bilo vse metati v isti koš, pa vendar je teh pozameznih "dobrih" politikov tako malo, da ne vem, če pridem do številke prstov na eni roki. Dostikrat se spomnim na Hobbsa in na njegov "Homo homini lupus" (Človek človeku volk) in si vzklikam: "Ne, to ni moj ideal politika (politik politiku volk)". Kot volivka, ki imam to čast in pravico, da grem na volitve in dam glas izbrani kandidatki ali kandidatu, od nje/njega pričakujem, da sodeluje s svojimi kolegi. Da si skupaj s kolegi v delovnih telesih prizdeva za  naš klišejski "boljši jutri". In ja, vseh politkov so polna usta, da kako si želijo sodelovanja in tvornosti. A kot vidimo, jim praksa ne gre. In to zgolj in samo zato, ker so najprej oni, potem pa vse ostalo. Pozabljajo pa, da je njihova glavna naloga, da so v službi skupnega dobrega, torej v službi vseh nas!!

Ups, večerja je spečena.

Želim vam dobro jutro! Je namreč že sreda :-)

Ne, to ni današnja večerja. To je bilo nedeljsko kosilo.



1 comment:

  1. Dobro jutro! ;-) Res sem vesela da si začela pisati, ker se v velikih pogledih strinjam s tabo in tudi tokrat je tako.
    Pa lep dan ti želim in da se tvoja dva čimprej vrneta :-)

    ReplyDelete