Friday, October 24, 2014

Projekt Kopalnica

Ne maram projektov, kjer si odvisen, milo rečeno, od urnika in muh mojstrov, trgovcev in drugih. Tokrat ni bilo nič drugače, le da sem bila za spremembo IZJEMNO (!!) zadovoljna z izbranim keramičarjem. Prvič sem uporabila FB, da mi ljudje priporočijo dobrega mojstra. In priporočila so začela kar deževati.

Razčistimo najprej kaj je definicija dobrega mojstra.
Definicija dobrega mojstra je zame naslednja: človek, ki obvlada svojo obrt, je natančen, odgovoren, pri delu uporablja možganske celice, ter je v istem časovnem pasu in letu kot ti.
Na FB natečaju je zmagal Dejan Mačinkovič (po domače Činka*), a sem vseeno poslala povpraševanja še vsem ostalim predlaganim. Večina mojstrov še vedno bolj slabo spremlja elektronsko pošto (zakaj jo potem sploh imajo?), saj je edino Činka odgovoril na najino povpraševanje v manj kot 24 urah. Nato se je odvijalo vse zelo hitro - prišel je pogledat najino razpadajočo kopalnico in z deli je pričel in končal na dogovorjeni dan!!! To mu štejem v največji plus, ker tega še nisem doživela. Pa še to - časovnega okvirja se mu je uspelo držati kljub temu, da smo imeli težavo z dobavo dodatnih ploščic. Tudi sicer je bil fant ves čas pri stvari, naju redno obveščal o napredku, spraševal za vsako malenkost, kot kje naj bo luč, kje električna vtičnica itd. Res profesionalen pristop, kjer dobiš občutek, da si “pomemben” naročnik, ter da se mojster zaveda, da pojma nimaš o prenovi kopalnice – Dejan si je vedno vzel čas in razložil še najmanjši problem in podal rešitev/-ve.

Zato danes tudi ta objava, ker mislim, da je prav, da se ljudi, ki delajo dobro pohvali in priporoči naprej. Žal tega ne morem reči za trgovino Gracia v Logatcu, kjer sva naročila ploščice in večji del kopalniške opreme. Ploščice so sicer prišle pravočasno, a je nato keramičar ugotovil, da so dobavili le en tip okrasnih ploščic. Na izrisu so jih sicer uporabili, naročiti pa nato očitno pozabili! Kakšna površnost! Glede na res dolg dobavni rok, se mi je ob tem kar stemnilo pred očmi. Priznam, da se mi je film strgal v glavi in nisem ravno ovinkarilaz besednim zakladom, ko sem jih poklicala, da rešimo nastali problem. No, na srečo vseh nas, so dodatne ploščice prišle v roku dveh dni, ker je slučajno bil ravno mesec naokrog in so ponovno šli po zaloge v Italijo. Pri omenjeni trgovini tudi nisva bila zadovoljna z izrisom – okrasne ploščice so bile dobesedno “nametane” in je nato končni izris nove kopalnice naredil moj mož (profesor glasbe, lepo prosim). Pri tem se sprašujem ali se osebi, ki sicer pripravlja izrise ni dalo ali pa nima občutka.
Po naročilu sva dala delat tudi tuš kabino. Ponovno zaradi dobavnega roka, ker bi sicer morala čakati zelo dolgo. Steklarstvo Zgonec, prav tako iz Logatca, je svoje delo opravilo odlično, a v Šiško so nama pripeljali napačno kabino (naročila sva kabino z navadnim steklom, dobila pa sva z mat steklom). Hja nič, sva rekla, da jo kar naj nazaj napakirajo in naj pripeljejo pravo. Na popust nisva pristala, ker enostavno mat kabina v najino kopalnico ne paše in tudi okrasne ploščice tako izgubijo namen.
Ostalo notranjo opremo, lijak in pipo, pa sva kupila pri sosedih Hrvatih v Ikeji - izkušnja brez stresa. Ikeja vsekakor ”rula”.

Iz vse te zgodbe pa sem se naučila naslednje zadeve:
- Fb je zelo dober kanal za priporočila
- Ikeo sem še bolj vzljubila, saj imajo vse na zalogi (ni treba čakati po mesec ali več), ter sam si izbereš robo (ni bojazni, da bi domov prišla z napačno omarico, ker imaš vse v svojih rokah)
- Činka bo dobil pri nama abonma - ga z veseljem pokličeva pri renovaciji še kakega drugega projekta.

Ta zapis ni namenjen temu, da bi kogarkoli želela očrniti, je pa prav, da se izkušnje, tako dobre, kot slabe delijo. Priznam, da me moti, da ljudje stojično prenašamo napake drugih in jim še plačamo zato. Verjamem, se zgodi, vsakemu se, ki dela, ampak žal se mi take zadeve dogajajo vseskozi. In mi je žal, da v svetu hude konkurence dogovor še vedno nič ne velja. Čudi me tudi, da smo ljudje pripravljeni čakati za dobavo ploščic in druge opreme po 3 tedne ali več, na drugi strani pa nas čakalne vrste pri zdravniku, na primer, takoj iztirijo.

Res sem vesela, da se je tokrat izšlo v dogovorjenem časovnem roku in nova kopalnica je res lepa :-) 

* Dejana poznam še iz dni, ko sem delala v klubu Grajski park, ampak šele zdaj sem izvedela kako mu je dejansko ime in kako se piše. Vedno smo ga namreč klicali samo in le “Činka”.
Stara kopalnica

In nova:

Posegla sva po retro ploščicah in zemeljskih tonih.





No comments:

Post a Comment