Saturday, April 21, 2018

Hči je težkokategornica v količini prtljage

No tko, o materinstvu lahko napišem knjigo, ampak bi bilo precej brezpredmetno, ker kolikor mam in otrok, toliko zgodb. Zato ne mislim izumljat tople vode in biti še ena od tistih mam, ki delijo svoje nasvete. Morda se mi tudi malo ne da dajat v zobe, ker imam radikalnejša stališča, kot pa v teh časih prevladuje neko splošno mnenje.

Pa vendar sem se namuzala in nasmejala ob včerajšnem prihodu v apartma najinih prvih počitnice v dvoje (le moja hči in jaz).
Kaj je drugače? Vse je isto, le tamala je težkokategornica, kar se tiče prtljage. V apartma sem dostavila en majhen nahrbtnik, manjši kovček (velikost ročne prtljage pri nizkocenovnih letalskih prevoznikih), lupinico in voziček.

No, vse moje potrebščine so bile v nahrbtniku, ki ga imam za manjše vzpone, kot sta Nanos, Šmarka. Velik ravno toliko, da daš notri vodo in morda še kako energijsko tablico. Po novem namreč nič več ne potrebujem za vsakdan. Še največji balast so spodnje hlačke, teh naj bi bilo toliko, kolikor dni si od doma J Sem bila že prej zelo dobra v pakiranju, ker sem leta živela iz kovčka v kovček in sem vso garderobo za 14 dni počitnic spravila v ročno prtljago, ampak tole zdaj je pa rekord.

Eko, to je ena zadeva, ki mi jo do sedaj ni nihče povedal, da je “mama garderoba” zelo enostavna. Športna, lahka in zračna oblačila, ene japonke, kopalke in sončna očala. I am done!! Tako da, to je še EN VELIK PLUS za biti mama. I like it a lot!!




No comments:

Post a Comment